Terug

Verzenden & retourneren

Levertijd en bezorging bij KoningBamboe.nl

1.1 Ontdek de snelste levertijd voor jouw product bij Koning Bamboe.
We tonen altijd duidelijk de geschatte bezorgdatum op de product pagina, in je winkelmandje en tijdens het afronden van je bestelling. Geen giswerk meer, maar transparante en directe informatie over de levertijd van alle producten.
1.2 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Verzendkosten binnen Nederland & België zijn gratis. 
Verzendkosten binnen Europa € 14,95 (gratis verzending vanaf € 64,95)

1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij Koning Bamboe staat onze service bekend om zorgvuldigheid en efficiëntie. Bestel doordeweeks vóór 22:30 uur, en in de meeste gevallen ontvang je jouw pakket al de volgende dag. Let wel, dit is onder voorbehoud dat niet alle items op voorraad zijn. Bij elk product vermelden we duidelijk de levertijd, zodat je precies weet hoe lang het meestal duurt voordat je jouw zending ontvangt. Houd er rekening mee dat bestellingen die na 17:00 uur op vrijdag of gedurende het weekend zijn geplaatst, op maandag worden verzonden.
 1.4 Levertijd bestelling?

Binnen Nederland en België:

    • Levering 1 werkdag, tenzij anders vermeld.
    • Let op: deze termijn is gebaseerd op normale omstandigheden zonder vertraging.

Binnen Europa:

    • Levering 1-4 werkdagen, afhankelijk van het specifieke land van bestemming.
    • Houd er rekening mee dat deze termijn kan variëren en afhankelijk is van eventuele vertragingen in het bezorgproces.
 2.1 Kan ik mijn webshop bestelling retourneren?
Bij Koning Bamboe begrijpen we dat het soms nodig is om een bestelling te retourneren. Voor klanten in Nederland en België zijn de retourkosten gratis, omdat we streven naar een soepel en klantvriendelijk retourproces.Voor klanten buiten Nederland en België bedragen de retourkosten voor Europese retourzendingen €14,95 euro. Dit bedrag dekt de logistieke kosten die gepaard gaan met het verwerken van internationale retourzendingen.
3.1 Bij Koning Bamboe Kiezen We Bewust voor Minder Voorraad!
Bij Koning Bamboe streven we naar duurzaamheid, wat invloed heeft op onze voorraadbeslissingen. In tegenstelling tot sommige andere bedrijven hebben we bewust gekozen om niet alles op voorraad te hebben. Deze keuze is ingegeven door onze inzet voor duurzame praktijken, waarbij we willen voorkomen dat er overtollige producten blijven staan. Door dit beleid kunnen we onze voorraad beter beheren en verspilling minimaliseren. 
4.1 Bestellen en ophalen in de winkel ? 
Wil je je bestelling snel in huis? Kies dan voor Bestellen en ophalen. Bestel online, kies het gewenste tijdstip waarop jij je bestelling wilt komen ophalen en wij zorgen ervoor dat het voor je klaarligt.
5.1 Hoe stuur je een artikel retour? 

Om een artikel retour te sturen, volgt u deze stappen:

  • Log in op uw account met uw e-mailadres en wachtwoord. 

Indien u geen account heeft aangemaakt tijdens het bestellen, dient u een nieuwe account aan te maken met hetzelfde e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Hierdoor zal de bestelling zichtbaar worden onder 'Mijn bestellingen'.

  • Ga naar 'Mijn bestellingen' en selecteer de betreffende bestelling.
  • Klik op het product(en) dat u wilt retourneren.
  • Kies de reden voor de retourzending.
  • Zodra de retour bij ons binnen is, wordt deze in behandeling genomen.
  • Binnen 24 uur ontvangt u van ons een retourbarcode per email.
  • U hoeft geen retourzegels uit te printen; wij maken gebruik van een efficiënte barcode die alleen gescand hoeft te worden bij alle PostNL-punten.

Door deze werkwijze wordt het retourproces niet alleen efficiënt, maar ook op een duurzame manier afgehandeld, waardoor u snel uw artikel kunt retourneren

5.2 Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een beschadigd product hebt ontvangen, dan horen we het graag. Je hebt in dit geval drie opties:
1.Maak eenvoudig een retour aan in je account en ontvang binnen 24 uur een retourzegel per e-mail. Het retour proces was nog nooit zo gemakkelijk!
2.Ga naar onze fysieke winkel met het beschadigde product. We zorgen dan direct voor een oplossing.
3.Retourneren zonder account? Geen probleem! Stuur ons een e-mail naar ([email protected]) met je ordernummer of neem contact op met onze klantenservice. Voeg ook een foto van het beschadigde item toe. Bij Koning Bamboe beoordelen we elke situatie individueel en zorgen we voor een passende oplossing. Jouw tevredenheid staat bij ons voorop!

Koning Bamboe
Stad: Waalwijk (Noord Brabant)
Postcode: 5145PE
Straat & Huisnummer: Sluisweg 2D

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Koning Bamboe 4,6 / 5 - 223 Reviews @ Trustpilot
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »